İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı: 2

Beynəlxalq bankın bankomat problemləri

09.08.2009 [21:02]

Fontu böyüt:      


 Bildiyiniz kimi bir çox müəssisələr əmək haqlarını xüsusi kartlar vasitəsilə ödəyirlər. Belə bir ödəniş vasitəsi həm müəssisə, həm də əməkdaşlar  üçün çox yaxşı haldır. Bu pensiya alanlar üçün daha münasibdir. Yəni müasir texnologiyanın bu sahədə tətbiqi bir çox problemləri həll etmiş olur.

Qeyd edək ki, əksər dövlət müəssisələrinin əməkdaşları, eləcə də pensiyaçılar pullarını almaq üçün Beynəlxalq bankın xidmətindən  istifadə edirlər. Bəs,görəsən, Beynəlxalq bank bu təlabatın öhdəsindən gələ bilirmi? Demək olar ki, vəziyyət o qədər də ürək açan deyil. Belə ki, çox vaxt bankomatlar qarşısında olan növbələrdən aydın görmək olar ki, Beynəlxalq bank bu sahədə işini lazımı səviyyədə qura bilməmişdir. Əvala bankomatların sayı azdır. Əksəriyyəti münasib yerdə yerləşdirilməyib. Çox vaxt onları tapmaq müşkül olur.

Bankomatların çoxu bir başa gün düşən istiqamətə quraşdırılıb. Bu da monitorda yazılanların görünməsinə əngəl törədir. Artıq bankomatların çoxusu sıradan çıxmağa başlayıb. Bu cür nasasızlığa bank işçiləri biganə yanaşırlar. Bəzən kartlar bankomatlar  tərəfindən oxunmur və ya kartlar bankomatda ilişib qalır. Belə hallarda Beynəlxalq bankın əməkdaşları həmin kartları dəyişdirmir və ya bu problemləri həll etmirlər.

Çox vaxt bankomatlarda pul olmur və ya əskinazların hamısı yerləşdirilmir. Məsələn Beynalxalq bankın Nəsimi filialının yerləşdiyi binanın qarşısında, eləcə də ona yaxın yerlərdə yerləşdirilən bankomatda artıq bir həftə olar ki, pul qoyulmur.  Həmin filialda işləyən əməkdaşlar isə bankomatın nasaz olmasını bəhanə gətirirlər. Sual olunur ki, görəsən həmin bankomatın təmirini kim yerinə yetirməlidir.

Belə problemlərə şəhərin çox yerində də rast gəlmək olar. Yəni bu problemləri çox sadalamaq olar. Belə görünür ki, beynəlxalq bankın “bankomat dərdi” böyükdür. Ancaq bu dərdi beynəlxalqın rəhbərliyi yox, xalq çəkir. Bəlkə də ona görə öz adlarına xalq sözünü əlavə ediblər.


Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar