21.04.2012
		HTC bundan sonra klaviaturalı model çıxarmayacaq
18.04.2012
		Samsung və Apple CEO-ları görüşəcək
17.04.2012
		.@Azercell də Zero Facebook  xidmətini istifadəyə verdi
17.04.2012
		Foursquare 20 Milyon istifadəçiyə çatdı
16.04.2012
		Samsung Galaxy S3, 3 Mayda tanıdılacaq
13.04.2012
		Yenilənən LiveTV.az və online yayımlar.
12.04.2012
		"Google Plus" dizaynını dəyişir
11.04.2012
		"Azerfon-Vodafone" bağlandı (?)
11.04.2012
		GoMap.az bazasında Gürcüstanın elektron xəritəsi yaradılmışdır
11.04.2012
		"Chrome OS" yeniləndi
Fontu böyüt:
Financial Times-ın yazdığına görə, Microsoftun yeni Internet Explorer 8 brauzerinin şəxsi informasiyaların qorunması funksiyasını açması, onun Google kimi şirkətlərin reklam modelində əks olunmasına səbəb ola bilər. 
Internet Explorer 8 istifadəçilərə onların maraqlarını üzə çıxarmadan saytları izləmək imkanı verir. Hazırda saytlar reklamda yerləşdirilmək üçün istifadə olunur. 
Qeyd edək ki, DoubleClick şirkətinin bu ticarətə başlamasından sonra Google şirkəti də ona qoşulub.
Google öz serverlərindən aldığı informasiyaların kəmiyyətinə görə tənqidlərə məruz qalıb. Informasiya texnologiyaları analitiki Devid Mitçell deyib ki,  Microsoftun digər məhsullarında da analoji funksiyaların olmasına baxmayaraq, istifadəçilər şəxsi məlumatlarının qorunması üçün daha etibarlı brauzerlərə üz tuturlar. Bu da internet-reklam üçün potensial təhlükədir.
Google-a yaxın olan mənbə bəyan edib ki, əgər Microsoft istifadəçilərin sayını artırsa, bu, Google-un reklam ticarətinin genişlənməsi üçün  risk yaradacaq.
Hazırda Google gəlirinin 90 faizini axtarış sisteminin reklamından qazanır. Lakin indi  şirkət daha böyük gəlir gətirən, istifadəçiləri özünə cəlb edən reklam etməyə hazırlaşır.