21.04.2012
		HTC bundan sonra klaviaturalı model çıxarmayacaq
18.04.2012
		Samsung və Apple CEO-ları görüşəcək
17.04.2012
		.@Azercell də Zero Facebook  xidmətini istifadəyə verdi
17.04.2012
		Foursquare 20 Milyon istifadəçiyə çatdı
16.04.2012
		Samsung Galaxy S3, 3 Mayda tanıdılacaq
13.04.2012
		Yenilənən LiveTV.az və online yayımlar.
12.04.2012
		"Google Plus" dizaynını dəyişir
11.04.2012
		"Azerfon-Vodafone" bağlandı (?)
11.04.2012
		GoMap.az bazasında Gürcüstanın elektron xəritəsi yaradılmışdır
11.04.2012
		"Chrome OS" yeniləndi
Fontu böyüt:
T-Mobile Çexiyada mobil telefon vasitəsi ilə bir reklam araşdırması gerçəklədirib. T-Mobile müştərilərindən 3 min 133-ünə reklam xarakterli SMS və MMS göndərib. Qarşılığında kompaniyaya qoşulan istifadəçilərə pulsuz SMS, ya da pulsuz dəqiqələr hədiyyə edib.
Nəticələrə baxdıqda mobil telefon vasitəsi ilə edilən reklamların internet reklamlarına nisbətdə 27 dəfə daha çox təsirli olduğu məlum olub. Nəticələr reklam verənlər üçün yeni kompaniya strategiyaları formalaşdırmaları üçün önəmli məlumatlar verdi və fərdi reklamların daha məqsədyönlü olduğunu ortaya çıxartdı.
Belə ki, internet sayta müxtəlif yaşa və cinsə mənsub insanlar girdiyi halda, mobil reklamla qadın ayaqqabısı elanı sadəcə qadınlara, üzqırxma sabunu reklamı isə sadəcə yetkin kişi istifadəçilərə yönləndirilə bilər.
Cib telefonlarına göndərilən reklam xarekterli məktubları yönləndirilən şəxs mütləq görür. Ən pis ehtimalda, əgər o məktubu silirsə belə, oxuyub silir.