21.04.2012
		HTC bundan sonra klaviaturalı model çıxarmayacaq
18.04.2012
		Samsung və Apple CEO-ları görüşəcək
17.04.2012
		.@Azercell də Zero Facebook  xidmətini istifadəyə verdi
17.04.2012
		Foursquare 20 Milyon istifadəçiyə çatdı
16.04.2012
		Samsung Galaxy S3, 3 Mayda tanıdılacaq
13.04.2012
		Yenilənən LiveTV.az və online yayımlar.
12.04.2012
		"Google Plus" dizaynını dəyişir
11.04.2012
		"Azerfon-Vodafone" bağlandı (?)
11.04.2012
		GoMap.az bazasında Gürcüstanın elektron xəritəsi yaradılmışdır
11.04.2012
		"Chrome OS" yeniləndi
Fontu böyüt:
Nokianın böhrana etiraz kampaniyası hansı prinsipləri əsas götürür?
Böhran, mobil telefon bazarının bir nömrəli brendi olan Nokiyaya da təsir etdi.
Qlobal böhran bütün sektorlarda təsirini göstərməyə davam edir. Bu təsir Nokiadan da yan keçmədi.Şirkətin satış qrafiklərində enmə siqnalları görününcə,yenidən  hədəflər təyin edilməyə və tədbirlər açıqlanmağa başladı.
Çünki şirkət 2008-ci ilin ilk rübündən fərqli olaraq son iki ayda 20 milyon zərər etmişdi.
Bunun üçün də Nokia əlavə xərcləri azaltmağı düşünür.
Bir sözlə Nokia özünün ən ağır dövrlərindən birini yaşayır...
xeberler.az/Ellada