21.04.2012
		HTC bundan sonra klaviaturalı model çıxarmayacaq
18.04.2012
		Samsung və Apple CEO-ları görüşəcək
17.04.2012
		.@Azercell də Zero Facebook  xidmətini istifadəyə verdi
17.04.2012
		Foursquare 20 Milyon istifadəçiyə çatdı
16.04.2012
		Samsung Galaxy S3, 3 Mayda tanıdılacaq
13.04.2012
		Yenilənən LiveTV.az və online yayımlar.
12.04.2012
		"Google Plus" dizaynını dəyişir
11.04.2012
		"Azerfon-Vodafone" bağlandı (?)
11.04.2012
		GoMap.az bazasında Gürcüstanın elektron xəritəsi yaradılmışdır
11.04.2012
		"Chrome OS" yeniləndi
Fontu böyüt:
Smartfonlar yaponiyalılar üçün 2010-cu ildə ən istəkli əldə edilmə olub. Bu barədə Dentsu statistik agentliyi tərəfindən aparılmış araşdırmanın nəticələrində bildirilir.
Müvafiq siyahının ikinci pilləsində Twitter sosial şəbəkəsində əldə olunmuş akkaunt, üçüncü pilləsində isə Munchable markalı acı yağ yer alıb. Son illər ərzində Yaponiya əhalisi dizayner brendləri və bahalı qurğulardan daha çox ucuz məhsullara üstünlük verməyə başlayıb. Ekspertlər bu dəyişikliyi hazırda ölkənin yaşadığı iqtisadi böhranla əlaqələndirir.
2010-cu ildə ada sakinlərinin aldıqları ən istəkli mallar siyahısında həmçinin düz ekranlı rəqəmli televizorlar (4-cü yer), 2010-cu il futbol üzrə dünya çempionatına biletlər (9-cu yer), eləcə də iPad planşet kompüterinə (19-cu yer) rast gəlmək olar. Bununla yanaşı Dentsu-nun proqnozlarına əsasən, gələn il iPad Yaponiyada ən arzu olunan məhsullar siyahısında 10-cu pilləyə yüksələcək.