İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

Elektron xidmətlərdən istifadə və populyarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi ilə bağlı Təkliflər

08.08.2014 [15:41]

Fontu böyüt:      

Elektron xidmətlərdən istifadə və populyarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi, elektron xidmətlərdən istifadə sahəsində vətəndaşların rahatlığı və məmnunluğunun yaradılması ilə bağlı Təkliflər
Elektron xidmətlərdən istifadə və populyarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi, elektron xidmətlərdən istifadə sahəsində vətəndaşların rahatlığı və məmnunluğunun yaradılması ilə bağlı Təkliflər

1.    Dövlət qurumları tərəfindən təqdim olunan xidmətlərin əhəmiyyətlik səviyyəsindən asılı olmaqla elektron formaya keçirilməsini  təmin etmək. Elektron formaya keçirilməli olan xidmətlər üçün Prioritet istiqamətləri və keçid planı hazırlamaq
2.    Elektron xidmətlərdən istifadə ilə bağlı rəsmi statistikanı təkmilləşdirmək. Elektron hökumət Portalından və dövlət qurumlarının rəsmi saytlarından alınan eyni bir elektron xidmətin vahid statistikasını aparmaq. Dövlət qurumlarının rəsmi  İnternet resurslarının elektron xidmətlər bölməsində  təqdim edilən xidmətlərin statistikasını qeyd etmək. Eyni bir xidmətin ASAN vasitəsilə və müvafiq dövlət qurumu vasitəsilə əldə edilməsi ilə bağlı statistika hazırlamaq.  
3.    Mövcud elektron xidmətlər və onlardan istifadə qaydaları haqqında  KİV-də,  İnternetdə və digər sahələrdə  reklam və tanıtım işlərini təşkil etmək. “Elektron hökumət” Portalında bütün e- xidmətlərin istifadə təlimatlarını yerləşdirmək. Elektron xidmətlərin ictimai təqdimatlarını təşkil etmək.
4.    Elektron xidmətlərin keyfiyyətsiz formada təqdim edilməsi ilə bağlı məsuliyyətin artırılması istiqamətində tədbirlər müəyyən etmək və ictimai nəzarət mexanizmlərinin təkmilləşdirmək.
5.    Elektron xidmətlərdən istifadə sahəsində vətəndaşların bilik və bacarıqlarının artırılması  üçün zəruri tədbirlər hazırlamaq.
6.     Elektron xidmətlərin “bir pəncərə” prinsipi ilə təqdim edilməsi, Informasiya sistemlərinin, dövlət servislərinin inteqrasiyası, FİN-ə qoşulması üçün konkret müddət müəyyən edilməklə keçid planı hazırlamaq.
7.    Eektron xidmətlərdən vətəndaşların daha rahat və effektiv üsullarla istiafdəsi üçün mobil və onlayn tətbiqlərin hazırlanmasını stimullaşdırmaq. Bu məqsədlə dövlət informasiya sistemlərinə özəl sektorun giriş imkanlarını yaratmaq  

Təkliflər Elektron xidmətlərin Təşviqi üzrə İctimai Şura və Multimedia Mərkəzinin birgə əməkdaşlığı ilə hazırlanıb və 08.08.2014-cü il tarixdə Vətəndaşlara Xidmət və Sosial  İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinə təqdim edilib

Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar