İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

İnternet və informasiya texnologiyalarının tərəqqisi turizmin inkişafına müsbət təsir göstərir

25.03.2009 [19:09]

Fontu böyüt:      


 Azərbaycanda və digər inkişaf edən ölkələrdə turizmin tərəqqisi üçün internetin və informasiya texnologiyalarının inkişafı və standartlaşması vacibdir.

Ümumdünya Turizm Təşkilatı (UNWTO) komissiyasının Avropa üçün 49-cu iclası çərçivəsində Bakıda keçirilən “İqtisadi böhranın Avropa turizminə təsiri: çağırışlar və cavab tədbirləri” mövzusunda texniki seminarında çıxış edən “THR-International” Turizm Təşkilatının Turist iqamətlərin strategiyası və marketinqi üzrə direktoru Yorn Qişen Çinin müsbət təcrübəsini nəzərə alaraq, ölkələrin internet xidmətlərini inkişaf etdirməsinin, böhran vəziyyətində yeni tərəfdaşlarla münasibət qurmağın vacibliyini qeyd edib.

Onun sözlərinə görə, böhranı aşmaq məqsədilə turizm şirkətləri xüsusiləşdirilmiş maraqlar üzərində xidmətlər göstərilməlidirlər: “Belə ki, xidmətlər üç seqment üzrə bölünür: beynəlxalq bazarlara istiqamətlənən xidmətlər; səyahətçilərin imkanları; maraqlarına arxalanan xidmət təklifləri və səyahətçilərin yeni yadda qalan təcrübə əldə etməsi üzrə xidmətlər”.

Bununla yanaşı, Y. Qişen yeni daha kiçik şirkətlərlə işləməyi tövsiyə edir: “Çünki onlar daha maraqlı xidmətlər təklif edir və onlarla işləmək daha asandır. Kiçik şirkətlər, əsasən, xüsusiləşdirilmiş xidmətlər göstərdikləri üçün böhrana qarşı daha davamlıdır, çünki artıq bazarda özlərinə yer tutublar”.

Ekspert onu da tövsiyə edib ki, yerli turizm firmaları xarici ölkələrin turizm agentliklərinin işsiz qalmış agentlərini işə dəvət edə, yaxud turistik agentlərin mübadiləsini apara bilərlər: “Bununla onlar yerli kadrların təcrübələrini artırmış, xarici kadrlar isə öz təcrübələri ilə yerli şirkətləri tanış etmiş olarlar. Bundan başqa, Kanadanın müsbət təcrübəsi göstərir ki internetdə turizm üzrə B2B və B2C bazarlarının yaradılması, sosial şəbəkələrdə ticarət, turizm haqda məlumatların və şəkillərin yerləşdirilməsi də vacib və effektiv tədbirlərdir”.APA


xeberler.az
Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar