21.04.2012
		HTC bundan sonra klaviaturalı model çıxarmayacaq
18.04.2012
		Samsung və Apple CEO-ları görüşəcək
17.04.2012
		.@Azercell də Zero Facebook  xidmətini istifadəyə verdi
17.04.2012
		Foursquare 20 Milyon istifadəçiyə çatdı
16.04.2012
		Samsung Galaxy S3, 3 Mayda tanıdılacaq
13.04.2012
		Yenilənən LiveTV.az və online yayımlar.
12.04.2012
		"Google Plus" dizaynını dəyişir
11.04.2012
		"Azerfon-Vodafone" bağlandı (?)
11.04.2012
		GoMap.az bazasında Gürcüstanın elektron xəritəsi yaradılmışdır
11.04.2012
		"Chrome OS" yeniləndi
Fontu böyüt:
Hal-hazırda reklam sektorunda fərqlənmək çox çətindir.Reklamçılar qəribə üsullarla yenilik edib yadda qalmaq istəyirlər. Reklamı adətən afişalarda, broşuralarda görürük.
Almaniyada isə reklamçılar bu dəfə afişalar və ya broşuralar yerinə milçəklərdən istifadə ediblər. Eichborn adlı bir alman kitab naşiri, sərgi vaxtı təqdimatını etmək üçün kiçik elanlar yapışdırdıqları milçəkləri qəflətən yerə salıb. Sərgi ziyarətçilərinin isə əvvəlcədən heç bir şeydən xəbərləri olmayıb. Reklamçının bu fikirindən xoşlanmasalar da, naşir diqqəti öz məhsullarına çəkməyi bacarıb.