21.04.2012
		HTC bundan sonra klaviaturalı model çıxarmayacaq
18.04.2012
		Samsung və Apple CEO-ları görüşəcək
17.04.2012
		.@Azercell də Zero Facebook  xidmətini istifadəyə verdi
17.04.2012
		Foursquare 20 Milyon istifadəçiyə çatdı
16.04.2012
		Samsung Galaxy S3, 3 Mayda tanıdılacaq
13.04.2012
		Yenilənən LiveTV.az və online yayımlar.
12.04.2012
		"Google Plus" dizaynını dəyişir
11.04.2012
		"Azerfon-Vodafone" bağlandı (?)
11.04.2012
		GoMap.az bazasında Gürcüstanın elektron xəritəsi yaradılmışdır
11.04.2012
		"Chrome OS" yeniləndi
Fontu böyüt:
“ABI Research” analitik şirkətinin proqnozuna görə, 2014-cü ilin sonunadək dünyada 920 milyon ödənişli televiziya abunəçisi olacaq. Bir istifadəçi üçün orta gəlir göstəricisi (ARPU) müxtəlif ödənişli TV servisləri arasında rəqabətin kəskinləşməsi ilə əlaqədar azalır. Bununla belə, gəlirlərin azalma tempi “ARPU”-nun daha çox aşağı düşdüyü 2013-cü illə müqayisədə zəifləyib.
2014-cü ilin sonunadək ödənişli
TV xidmətlərinin aktiv abunəçiləri 269 milyard dollar məbləğində gəlirləri
generasiya edəcək. Bu il “ARPU” “HD” paketləri seçən abunəçilərin sayının
artması səbəbindən əvvəlki illərə nisbətən az aşağı düşüb. Bundan başqa, son
vaxtlar daha çox insan ödənişli TV-yə keçir ki, futbol üzrə dünya çempionatı və
ya olimpiya oyunları kimi böyük idman hadisələrini izləyə bilsin.
2014-cü ilin ikinci rübündə
ABŞ-ın “ТВ DirecTV” peyk operatorunun servislərinə 543 min yeni abunəçi
qoşulub. Bu, ötən ilin analoji dövründə yeni qoşulmaların sayı ilə müqayisədə
xeyli çoxdur. Həmin dövrdə qoşulan istifadəçilərin sayı 165 min təşkil edib.
“ABI Research”in proqnozuna əsasən,
2019-cu ilədək ödənişli televiziyanın bazası 323 milyard dollarlıq gəliri
generasiya edəcək 1,1 milyard tamaşaçıyadək artacaq. Həmçinin “IPTV” servislərinin
populyarlığı artır.
Getdikcə daha çox onlayn video
servisləri yaranır, peyk operatorları “VOD” xidmətlərindən (sifarişli video)
istifadə edən abunəçi bazasını genişləndirir. Bundan əlavə, müxtəlif
qurğularda, o cümlədən smartfon, planşet və böyükekranlı televizorlarda sevimli
televiziya kanallarına, şou və sifarişli videoya baxmağa imkan verən paketlərin
populyarlığı artır, - "IT
Weekly” yazır.
Mənbə: mincom.gov.az