İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

Bakcell şirkəti diler şəbəkəsi vasitəsilə öz xidmətlərini genişləndirir

14.12.2010 [17:44]

Fontu böyüt:      

Azərbaycanda ilk mobil operator olan Bakcell şirkəti müştərilərinə "Daha yaxın olaq" fəlsəfəsinə sadiq qalaraq daima inkişaf edir. Bu strategiyaya uyğun olaraq, Bakcell yeni Dilerlər Vasitəsilə Müştəri Xidməti və Gold Satışı layihəsinə başlayıb. Bakcell müştəri xidmətləri məntəqələrinin sayını artırıb. İndi Bakcell abunəçiləri Azərbaycan üzrə 96 satış nöqtəsində şirkətin xidmətlərindən istifadə edə bilər. Bu satış məntəqələrinin 29-u Bakıda, 67-si

Azərbaycanda ilk mobil operator olan Bakcell şirkəti müştərilərinə "Daha yaxın olaq" fəlsəfəsinə sadiq qalaraq daima inkişaf edir. Bu strategiyaya uyğun olaraq, Bakcell yeni Dilerlər Vasitəsilə Müştəri Xidməti və Gold Satışı layihəsinə başlayıb.

Bakcell müştəri xidmətləri məntəqələrinin sayını artırıb. İndi Bakcell abunəçiləri Azərbaycan üzrə 96 satış nöqtəsində şirkətin xidmətlərindən istifadə edə bilər. Bu satış məntəqələrinin 29-u Bakıda, 67-si isə Naxçıvan Muxtar Respublikası da daxil olmaqla müxtəlif rayonlarda fəaliyyət göstərir. Azərbaycan üzrə Bakcell loqotipi ilə fəaliyyət göstərən bütün dükanlarda abunəçilərə 65 növ yüksək səviyyəli xidmət göstərilir. Buraya CİN, Klass və Gold tariflərinin aktivləşdirilməsi və dəyişdirilməsi, Blackberry xidmətləri, beynəlxalq rouminq və sevimli nömrələr kimi xidmətlər daxildir.

Bakcell-in baş icraçı direktoru xanım İneke Botterin sözlərinə görə, yüksək səviyyəli müştəri xidməti biznesin əsasıdır: "Biz müştərilərimizi məmnun etmək üçün yeni strategiyalar və proqramlar hazırlayırıq. Abunəçilərin daima dəyişən tələblərinə cavab vermək üçün Bakcell öz dilerlərinə xüsusi təlimlər keçir" .

Bakcell-in diler dükanları və digər məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı məlumat əldə etmək üçün /www.bakcell.com/ internet səhifəsinə daxil ola və ya 555-ə zəng edə bilərsiniz.

Qeyri-Bakcell abunəçiləri isə 055 0000 555-ə zəng etməklə Bakcell-in xidmətləri haqqında məlumat əldə edə bilərlər.


Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar