21.04.2012
		HTC bundan sonra klaviaturalı model çıxarmayacaq
18.04.2012
		Samsung və Apple CEO-ları görüşəcək
17.04.2012
		.@Azercell də Zero Facebook  xidmətini istifadəyə verdi
17.04.2012
		Foursquare 20 Milyon istifadəçiyə çatdı
16.04.2012
		Samsung Galaxy S3, 3 Mayda tanıdılacaq
13.04.2012
		Yenilənən LiveTV.az və online yayımlar.
12.04.2012
		"Google Plus" dizaynını dəyişir
11.04.2012
		"Azerfon-Vodafone" bağlandı (?)
11.04.2012
		GoMap.az bazasında Gürcüstanın elektron xəritəsi yaradılmışdır
11.04.2012
		"Chrome OS" yeniləndi
Fontu böyüt:
Metroda gözləyərkən və ya vaqonlarda hərəkət edərkən  qarşınızda duran monitorlarda göstərilən reklamlar bəzən insanları narahat edir. Çünki burada  yaşlı xəstə adama sərin içki, oyuncaq, gah da uşaqlara müxtəlif cür dərmanlar, spirtli içkilər və s. göstərilir. Amma Yaponlar bu problemi birdəfəlik həll edəcək. Çünki Tokio metrosundakı reklam monitorları ona baxanlara yaşına və cinsiyyətinə görə reklam göstərir. 
Reklam lövhəsinə yerləşdirilən kameralar sizin cinsiyyətinizi və yaşınızı tanıya bilir. Yəni səkkiz yaşında bir uşağın qarşısında bir oyuncaq reklamı ortaya çıxarkən, 60 yaşında bir insanın qarşısında bir xəstəxana reklamı olacaq