İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

“Azercell”dən “100-də 100 qazanc” kampaniyası!

01.07.2009 [18:13]

Fontu böyüt:      

“Azercell” fakturalı xətt abonentlərinə 100 faiz qazanc gətirəcək kampaniyaya başlayıb. “100-də 100 qazanc” kampaniyasına qoşulan abonentləri xeyli pulsuz xidmətlər – 100 dəqiqə danışıq, 100 SMS, 100 MMS, 100 Mb GPRS və pulsuz SOCLİR xidməti gözəyir.

“Azercell” fakturalı xətt abonentlərinə 100 faiz qazanc gətirəcək kampaniyaya başlayıb. “100-də 100 qazanc” kampaniyasına qoşulan abonentləri xeyli pulsuz xidmətlər – 100 dəqiqə danışıq, 100 SMS, 100 MMS, 100 Mb GPRS və pulsuz SOCLİR xidməti gözəyir. 

Şirkətin mətbuat xidmətindən xeberler.az-a verilən məlumata görə, iyulun 1-dən başlanan bu xüsusi kampaniyada bu tarixə qədər hər hansı səbəbdən  xətti iki tərəfli bağlı olan, yaxud kampaniya dövründə fakturasız xətdən fakturalı xəttə keçən, həmçinin yeni fakturalı xətt abonentlərinin iştirak etmək imkanı var.  Bunun üçün kampaniya dövründə  - bu il dekabrın 24-nə qədər – fakturalı xətt abonentləri öz xətlərini aktivləşdirməlidirlər. “100-də 100 qazanc” kampaniyası xəttini aktivləşdirən ilk 15.000 (on beş min) nömrə üçün növbəti 5 faktura dövrünü əhatə edəcək.

Kampaniya iştirakçıları 1-ci faktura dövründə 100 dəqiqə ərzində şəbəkədaxili pulsuz danışıq vaxtı qazanırlar. 2-ci faktura dövründə abonentə 100 pulsuz SMS hədiyyə olunur. Növbəti dövrdə isə 100-də 100 qazanc gətirən kampaniya öz abonenlərinə pulsuz 100 Mb GPRS bəxş edir. 4-cü və sonuncu faktura dövrlərində isə müvafiq olaraq 100 şəbəkədaxili pulsuz MMS və pulsuz SOCLİR xidmətindən istifadə hüququ verilir.

Bu xidmətlər rouminq və qısa nömrələrə zənglər üçün istisna olunur. Həmçinin, hər xidmətlər yalnız müvafiq faktura dövrünü əhatə edir və istifadə olunmayan hədiyyələr növbəti mərhələyə keçirilmir. Abonentlərə verilən hər bir növbəti pulsuz xidmətlə bağlı onlara məlumatlandırıcı SMS göndərilir.

Əgər abonentin xətti aktivləşdirmə, fakturasız xətdən fakturalı xəttə miqrasiya etmə və ya yeni fakturalı xətt abonentinə keçmə tarixindən növbəti faktura dövrünə 5 gündən az vaxt qalarsa, abonent ilk pulsuz xidməti növbəti faktura dövründə əldə edir. Əgər həmin müddət 5 gün və ya daha çox olarsa, onda  ilk pulsuz xidmət elə cari faktura dövründə abonentə təqdim olunur.  

Bu kampaniyasına qoşulan fakturalı xətt abonentləri sonradan hər hansı fakturasız xətt paketinə keçərsə və ya hər hansı səbəbdən xətləri iki tərəfli bağlanarsa, onlar üçün bu kampaniya çərçivəsində təyin olunan xidmətlərin qalığı ləğv edilir. Hər bir abonent bu kampaniyadan yalnız bir dəfə istifadə edə bilər.


xeberler.az
Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar